sömn och final

Jahapp. Jag och Cleo körde en inte-ställa-klockan sovdag tills idag. Jag vaknade vid två. Cleo sover fortfarande, vilket jag förutspådde igår. Det är inget stopp på den flickan, är det mörkt i rummet sover hon tills världen gått under. Viktor sover också, men det är inte så konstigt. Mamma är borta. Sååå, alltså sitter jag här. Helt ensam. Utan någon som helst aning om vad som kommer hända ikväll. Just för att folk tydligen tycker att sova är viktigare än att meddela det till mig.

Jag vill i alla fall till Kungsan och kolla el finalo (visas den där?). Har inte bestämt vilket land jag tycker borde vinna. Får klura på det tills matchen, det är inte kul om man inte hejar på något land. Deutschland vs. España alltså, grymnings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0