STUDENTEN

Men jaaaa, dålig uppdatering. Inget att säga bara. Jag har ont i min själ så blir väl inte roligt att höra nåt ändå. Idag tar alla ungdomar i Haninge studenten, blir grymt avis på dom som jag hör åka runt och sjunga "För vi har tagit studenten". Vill bara uppleva det igen, bästa dagen nånsin skulle jag vilja påstå. Något som måste upplevas, verkligen. Sen kan jag inte förstå dom som inte åker flak? Helt seriöst, det tillhör liksom, och vad gör man istället? Röjer ensam eller? Jag undrar också, om jag ser någon som åker i en egen bil, vad för sorts person den är. Intressant. Men hur som, saknar S3B och saknar min studentdag (kunde den inte varat för alltid?) <3.
image290

Annars rullar livet på med mys och sol och massa umgänge med dom bästa i världen. Ändå är jag så sjukt halv just nu... Det är verkligen helt sjukt stört. Vill inte må såhär längre. 
Trots all kärleksbrist och trasighet och fransar,
dig skall jag älska livet ut, dig har jag kär..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet va du menar sötnos. (va gör jag på bilden? ska de där va en pose tro?)



vi drar i hop oss och nynäsgrabbarna någon dag och chillar vära biffar ;)

2008-06-06 @ 09:57:53
Postat av: Annika

Annika föresten ;)

2008-06-06 @ 09:58:52
Postat av: Sabrina

Fyfan va snyyyygga vi var då. HÖHÖ

2008-06-07 @ 00:26:56
URL: http://dustyblow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0