trenoll

Matchen är slut och Ryssland likaså. Det var det, och jag är riktigt stolt att jag gissade på att Tyskland och Spanien skulle vara i final precis när EM började. Liksom hallå!? Borde jag inte tippat på riktigt och vunnit lite cash? Visste inte att jag satt på sånna talanger nämligen. Men 50 spänn vann jag i alla fall, och dom ska jag banne mig inkassera, rätt ska ju vara rätt. Annars var 3-0 ganska surt att förlora med.

Sagan om ringen är på 6:an nu, jag gillar inte Sagan om ringen även om jag gillar sånt där töntigt. Eller, bara Harry Potter egentligen nu när jag tänker efter. Fast det är ju inte töntigt. På tal om det ska jag läsa lite ur bok nummero 5 nu. Jaaa, skäms på mig att jag fortfarande ligger på fenixorden. Men inte långt kvar tills jag får läsa sexan! Kommer vara underbart med dom sista böckerna.

Pssst. Cheerleading EM i Slovenien nästa helg! Mindy goes u-land. Nä skoja, men får lite den känslan av dom annorlunda bokstäverna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0