Spanien vannien

He's back! Och jag är icke i hans säng nu, utan i min egen, extremt surt. Men misstolka inte, jag och Cleo åkte på en trip ner (ut?) till Nynäs och gick en jävla promenad där tills vi nådde min kärastes boning. Där var det trevligt folk och ett kärt återseende av Holm också, stördare nu än för en månad sen, can you imagine? Matchen rent ut sagt sög, tråkigt att finalen var en tråkig match. Jag lyckades inte heller välja parti utan kom fram till att båda är lika bra och den som vinner förtjänar det helt enkelt. Då blev det spännande att se vem den förtjänta skulle bli. Och visst blev det Spanien. Nilda måste blitt glad när hennes land vann (HAHA!).

Snart EM, ska bli så skönt när det är över. Vill dit nu nu nu.

Jaja Harry, jag kommer.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0