tydligen är jag svartsjuk

Postat av: på er sida

Har ni läst mimiboys blogg??? Ett inlägg handlar om er. Skit i henne, hon är bara svartsjuk

Japp, vart kan jag börja? Visar sig att jag är mer hatad än vad jag redan visste. Detta fann jag bland kommentarerna i en blogg, där alla skribenter är medlemmar av mitt kära lag Eagles. Denna person, som är allvetaren, visste alltså exaakt vad ett av mina inlägg handlade om. Jag gissar på att det var det om att tjejer blir mer och mer äckliga. Viktigt att veta "på er sida" som jag nu vet läser min blogg, är att jag hamnade på deras blogg efter jag skrev inlägget så vem fan är du att säga att inlägget handlar om dom? Känns något onödigt att försöka skapa någon sorts osämja, när dessa tjejer förmodligen inte ens skulle bry sig om någon sa något illa om dom. Och för att förtydliga; inlägget handlade inte ens om dom alltså. Det finns väldigt väldigt många tjejer som jag ogillar, visste inte du det? Samtidigt kan jag ju påpeka att ordet du letade efter är avundsjuk, svartsjuk är inte samma sak. Så nu vet du det. Och såklart jag är avundsjuk, dom är ju skitsnygga.

Shit. Vad hände med information som backar upp stories? Dock skulle jag vilja veta vem som ogillar mig så mycket. Kommer garrat sitta och böla sönder mig hela natten över det här. Not.


Kommentarer
Postat av: Sabrina

DU ÄR ALLT GO DU MINDY! SNYYGGGING!

2008-06-27 @ 02:12:18
URL: http://thestrangerbehindlove.blogspot.com
Postat av: Terror

Heja Mindy!

2008-06-27 @ 09:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0