VIVA ESPAÑA

Matchen är tråkig, men ack så nervig. Kom igen Spanien, visa att jag har rätt. Och jag har faktiskt inte råd att förlora dom 50 spännen jag slog vad om, få ut Ryssland nu.  

Sibel aka. kebabmamman då, tog du åt dig? Allt som jag skriver handlar faktiskt inte (tro det eller ej) om dig. Eller du är ju tjej och jag snackade om tjejer i största allmänhet... Fast har (trots ditt ursprung) träffat på värre ;D

För övrigt sägs det att kvinnorna är dom nya männen. Åh hemska tanke. Dock har jag alltid varit lite mer på den manliga sidan än på den kvinnliga. Nu är nog rätt tidpunkt att skryta om det. Kvinnor har en tendens att försvåra allting i onödan.


Kommentarer
Postat av: Sibel

haha nej det trodde jag inte heller, var bara väldigt nyfiken :P

2008-07-04 @ 00:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0