helg

För ovanlighetens skull har det varit en händelserik helg. På alla sätt. Tänker inte direkt berätta om allt eftersom ingen som inte var med kommer att förstå, såå att... Min poäng med att ens nämna helgen är för att det är galet ovant att jag ens gör något. Och det var det jag ville få fram. Sammanfattar ändå helgen med; källarhäng sviker aldrig och finns nu med intriger samt att jag kom i underfund med att Marc måste vara den snällaste killen jag känner.

Har trots alla sena nätter sovit länge, så nu är jag tyyp 98% frisk, tror inte man kan nå hundra ändå. Hell yes, ingen lugn stund nu alltså. Note to self: ta inte ut lyckan i förskott.

Ps, Perelli vann sönder alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0