21

Sho män. Hemma från bion nu, ofta man är det så här sent (nog för att jag kom hem vid 5 efter Pirates-premiären samt att jag gick på bio klockan ett på dagen i tisdags). Klockan ett på dagen kan man tydligen planka in på bion också, jag och Sabrina blev något irriterade när Viktor och Holm inte behövde pröjsa, såg för övrigt Dumpad då (3½/5 toasters). Så om ni är fattiga och mååste se en film, gå på ett-bion. Kanonkul. 21 var i alla fall extremt bra tycker jag.
image264

Stora mongot kom till mig efter min träning också och såklart följde han även med på bion, mys. Imorrn var det planer på festival i Nynäs, men det är ju schlagerfinal, så får se hur allt blir. Cleo följer förstås med hur som helst. Who else? PUSS och kram, jag och Cleo ska snacka skit för hon "ville vara vaken ett tag", öhrm.

PS, länge sen jag skrev så pass "utförligt" över något jag gjort. Stört, men låt det inte bli en vana, ingen bryr sig på riktigt ju...

Kommentarer
Postat av: matilda

haha, kvarnrock? :D

2008-05-25 @ 01:39:14
URL: http://outstanding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0