lyxxx

Japp, nu har jag varit tillräckligt djup för idag. Fast det är ju soft att vara det ändå, det känns liksom, men inte ska man vara smått emo innan studenten. Så jag kallar det lite fint för "djup" istället, och så är det ju också på ett sätt. Har fixat allt möjligt med mig själv idag, till och med fötterna (?), rätt onödigt men why not. Innan imorrn bör man lyxa till allt.

FYFAN, vad kul det ska bli imorrn. Jättejättejättejätteroligt.

Jaaaaaja hur som helst, ska väl typ duscha av mig lite och sedan krypa till sängs och kolla Scrubs. Ska ändå upp ganska tidigt imorrn till champagnefrukosten, myyys, så har ingen ångest över den tidiga morgonen i alla fall. HÖRS SEN, typ imorrn bitti (om jag har tid).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0