Seepee Cleeo

ABOOOO vad lite jag har att skriva. Sitter för tillfället och väntar på en legendarisk lasagne med Cleo och pumpar musik. Igår chillade vi sönder och höll oss vakna från typ tolv då vi började vara aströtta, och sov ganska sent ändå. Men gott sov jag tills hon skrek i sömnen. Igen. Den här gången fick det bli ett "Men vafan, KAN DU SLUTA!". Cp...

Ikväll blir det nog galej med Cleo. Med massor (?) från klassen hoppas jag. Ska i alla fall försöka övertala Sabrina lite mer. Och Viktor förstås, inget party utan honom.

Sen har jag kommit på en grej. Det spelar verkligen ingen roll vad man gör om man gör det med rätt personer. Om du inte håller med så har du bara tråkiga kompisar. Puss.

(Ps, ja jag har gjort om lite i bloggen för jag hade inget att göra imorse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0