slutkörd

Dålig uppdatering, jaa jag håller med. Mina åsikter består dock, men jag har inte haft tid att förmedla dom. Helt stört. Känns bajs att inte kunna träna, märker man mer och mer. Går ju under här. Tänkte blogga på kvällen igår (hade fett med opinions) men fick finbesök av stora mongot. Sen åkte vi till honom och sov efter jättemycket slagsmål och Nynäs-sightseeing med Mickan, mys. Bang på skolan blev det idag alltså.

På tal om bang på skolan tror jag faktiskt inte man måste gå dit nån gång på hela veckan. Man gör ju verkligen ingenting, heeelt sjukt med slöseri på tid. Dagen idag fick spenderas med syster i stan utan pengar. Fick coola brillor av henne dock.

Jag är astrött så tror det blir lite Vänner i soffan, lovelove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0