SM, Borås

Shoo. Sänder ett lite farväl innan jag beger mig mot andra sidan landet. Haha. Kommer hem på söndag natt och förhoppningsvis är jag nöjd. Men sånt vet man aldrig. Samtidigt är jag typ sjuk, fan inte roligt att tävla då. Har aldrig varit sjukis på tävling så har ingen erfarenhet heller. Usch, men det ska nog gå, med luft eller inte, möhö! Annars är jag inte alls nervös, det går som det går helt enkelt, inget att göra åt. Men såklart man vill försvara titeln som bäst i Sverige. Det kommer vi definitivt kämpa med att göra också, smått hungrigt sådär.

Huuur som. Håll tummarna för mig i helgen. Puss, nu måste jag packa.
image231

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis :) :)

2008-05-03 @ 22:32:37
Postat av: M

taaack :)

2008-05-05 @ 14:48:15
URL: http://mimiboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0