smått

Igår var mysigt faktiskt, riktigt mysigt!! Inte så mycket mer finns väl att säga om den kvällen.

Annars så är jag lack, det kommer och går helt enkelt. Lack på hur folk själva förändras och förändrar sådant som faktiskt berör mig. Det är inte okej, det är det verkligen inte. Sen så finns det vissa som faktiskt gör mig jätteglad. Det får mig att se ljust på allting och sånt behövs ju jämt! Länge sen man hade nån som kunde få en att tänka att livet leker.

Imorrn är det Borås och på lör-sön Svenska mästerskapen i Cheerleading, spännade fo shizz.

Dagens fundering: vad föredras - snygg kropp eller snyggt ansikte?

image230
Sweeet.

Kommentarer
Postat av: annika

en kombination av båa egenskaperna

2008-05-01 @ 14:05:13
URL: http://akiinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0