STUDENT 08

FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR STUDENTEEEEEN, FYFAN VAD VI ÄR BRAAAA!!!!!

Igår började dagen med champagnefrukost på Rudan, mysigt och finfint väder. Folk började må braa. Vi gick till skolan, hade samling, skrev i mössor och myste innan det var utspring. Det var gryymt!! Träffade mitt underbara gäng där och sen åkte vi in till stan och åkte flak. Det var ännu grymmaare, sjukt kul och sjukt drag med min bästa klass. Fick skjuts av Mickan hem, då var jag helt blöt för vi hade badat i fontänen... För vi hade tagit studenten! Kom hem och käkade gott, fick fina presenter (bl.a en dator) och hade det mys tills det var dags för slutskiva. Var galet trött vid det här laget men ville/kunde inte sova. Slutskivan var rätt såå kul också, med tusen skavsår dansade jag och Cleo nonstop mot slutet, sjukt kul var det och såklart drag också... För vi hade ju tagit studenten! Åt på Max innan hemfärd och degade med Viktor i sängen hela dagen idag, det var mys.

Även nu är jag sjukt trött, inte återhämtat mig än. Sov 2½ timme nyss men det räcker fan inte. Men det är så sjukt värt det!!! Igår var lätt bland det bästa jag varit med om, student nollåtta.

Bilder kommer! Tack till Mickan, Jonathan, Nilda, Cleo, Ella och framför allt mamma och Melissa som gick igenom den här dagen med mig. Sen så massa kärlek till S3B också (men mest Annika, Sabrina, Marc, Viktor, Holm som gjorde min dag).

Kommentarer
Postat av: Sarah

åh vad roligt med studenten, själv har man ett braaa tag kvar dit!:)

2008-05-31 @ 20:17:15
URL: http://sallies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0