töntigt behaviour

En sak jag har svårt för är människor. Vissa är några jag verkligen inte passar med och sånt håller jag fast vid, dvs håller mig borta från dom för att undvika att bli åtalad för misshandel. En principsak liksom, varför vara med dom man inte gillar egentligen? Hellre ensam än i dåligt sällskap är så sant som det är sagt. Folk ändras inte heller och därmed kommer mina åsikter till dom alltså att bestå. Men don't get me wrong, alla gillar ju inte mig heller... Sen finns det fullt av dom som ogillar någon men ändå umgås med personen i fråga. Patetiskt, säg inte en sak och gå och gör en annan. Undra varför jag är den mest kräsna när det kommer till personer, suck.

Då är min fråga för idag; how low can you go för att ha "kompisar"?


Kommentarer
Postat av: Mimi

Håller med! Så sant som det är sagt" hellre ensam än i dåligt sällskap" :)

2008-05-21 @ 01:04:03
URL: http://Exzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0