Boondock saints

Till att börja med, LOLLO; Ja, Burke. Han är ju helt smart, mogen och liksom lugn på sitt sätt. Skulle vara kul att chilla med honom en kväll! Det är ju inte som att jag sitter och säger att han är snygg, haha.

Hur som helst. Igår var det en mysig dag med min Viktor hela dagen också, faktiskt inte ofta det händer. Jag med mina träningar och allt, men äntligen. Sen såg vi The Boondock Saints, den var ganska grym faktiskt. Det är ju något visst med irländare också så den gillar jag. Två bröder som är trötta på kriminella människor så dom bestämmer sig för att döda varenda en. Dom hjälpte gud med det (dom är ju från Irland och troende), dom sa en cool bön varje gång dom dödade någon (under bilden).

"And sheperds we shall be, for thee, my lord, for thee.
Power hath descended forth from thy hand
Our feet may swiftly carry out thy commands
So we shall flow a river forth to thee and teeming with souls shall it ever be. 
In nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0