cheerkväll

Igår var en trevligt dag/kväll. Med undantag för den mysigt trånga tågresan dit. Jag och mina vänner måste ha varit dom enda svenska där, eller i alla fall såg vi ut som det. Uppvisningen gick bra, sen var det fullt hus hemma hos mig; Nilda, Melissa, Cleo, Cecilia och Mickan. Viktor var också där, fast sovandes i mitt rum. Cheerkvällar behövs ibland. Blev läggdags runt fem vilket resulterade i att jag vaknade vid två idag, men det gör jag i alla fall.

Snart kommer Viktor hit. Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, jag får väl ta och återkomma om det. Bra bra! Förresten, är det bara jag som tycker att Julmust och Julmust light smakar nästan likadant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0