dag 2

HERRE! Seg jävla dag idag. Berodde väl mest på tröttheten, frånvaron av alla från dag ett och bristen på folk som ville kyla ner sina varor. Lunchen var ju då dagens höjdpunkt, hallelujah för den. Äntligen hemkommen i alla fall och vet inte vad fan jag ska göra nu eftersom Viktor enbart kan vara spontan och inte säga om han ska träffa sina homies i staden eller inte. En planerad kväll skulle inte behöva vara så osäker som en spontan. I'm just saying...

Sista dagen bland kylskåpen imorgon. Och jag är sååå glad för en timmes sovmorgon. Om jag fick pengar i egen ficka, skulle jag aldrig klaga på varken tidiga mornar eller segt arbete. Det ska ni veta! Efteråt är det träning. Note to self: köp redbull.

Jag återkommer om kvällens händelser senare. Förhoppningsvis inte alltför sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0