genomgång

Wo, nästan frisk. Äntligen leva som en vanlig människa. Träna imorrn, woooupppaaa! Johan åkte ut igår i alla fall, något tråkigt. Men jag har börjat hata juryn, Jag tror inte dom vet ett skit om musik, för dom tycker att allting är bra även om till och med jag inte tycker det. Dom får inte vara kvar nästa år!! Men puss Johan, du blir saknad.

Sen såg jag In the land of women, med Adam Brody. Den var seg. Sen sov jag där hos Cleo, gick upp tidigt, kom hem, sov ännu mer, städade mitt rum, duschade och nu ska jag till Nynäs. Där händer typ ingenting, men då har man i alla fall något att göra vetni.

Och just det, ni får ju inte glömma kolla på alla bilder på Cleo som jag lagt upp på facebook, haha! Puss söt.

Hejdåre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0