late night

Jag trodde minsann att F & F skulle göra en lite roligare vaka. Men dock är dom andra tusen gånger segare så roligare än såhär kan det nog inte bli. Fast förstås, stundvis spännande är det nog, när dom berättar staternas beslut. Hittills så leder ju Obama och inte många poäng saknas för att han ska få styra landet. Låter bra, men det är inte över förrän det är över. Jag är megatrött måste jag säga men jag håller mig uppe förfan. Viktor ligger bredvid mig och sussar sött, han slocknade nyss.

Det var en liten update. Sen vill jag ju påpeka att jag jättejättejättegärna vill ha jobb. HELVETE! Nu ska jag ljuga lite, så kanske man får mer napp. Hoppas hoppas. Men skitsamma för mongosidan fungerar inte, jag säger ju att det verkligen inte är meningen att jag ska ha jobb. Kul grej. Jag skulle ju vara den bästa jävla arbetarn också om man tänker på hur mycket jag älskar pengar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0