lugnt lugnt lugnt

Gud vilken skön lugn kväll. Degat med Grey's och såg på 90210, det var väl sisådär. Kändes typ för ansträngt men den kan nog säkert funka ändå, just för att lite gamla karaktärer är med (bl.a Kellys och Davids lillasyster som är föör söt). Bara det att jag har väldigt lite tid att följa en till serie, men jag älskar drama såå får se.

Gick ut med Vincent och Nadia när hon kom förbi, länge sen man träffade henne så det kändes trevligt. Hon sover här också, dock har hon gjort det sedan klockan tio när vi kom in så det räknas ju inte. Så jag har myst (mysit, hur säger man?) med mig själv. Fast nu har jag Maximus vid min sida. En stand up kind of cat.

Imorrn är det uppvisning och sen är det mys med Cleo. Jag är ju hemma själv från och med idag så man får passa på att ha folk här. Kan dock inte garantera att det är här jag kommer vara på lördag. Melissa kommer leka rövare...

Men jag erkänner att jag älskar orginalet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0