nakenfis

Idag såg jag något sorgligt. Jag gick in på en tjejs blogg, som jag då och då väljer att klicka in på. Där står flickan (observera flickan) i... Ja, ingenting. Jag märker att sängen bakom henne har något sorts lakan som är i barnklassen, alltså sådant som barn skulle välja att ha i sina sängar. Och där står hon, spritt språngande näck förutom något litet som täcker det allra allra heligaste. Det fick mig att tänka och framför allt bli upprörd. Varför beter sig barn på det här viset? Varför vill alla växa upp så fort? Och sen när blev "barn" något dåligt?

Just nu skulle jag vilja säga något i stil med väx upp förfan! Men märker hur det skulle krocka med resten av mitt budskap. Så jag avslutar med; kära barn, SKÄRP ER! Stay kids.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0