pulp fiction

Godafton. Har precis kollat klart på Pulp fiction, eftersom det är en sån kultrulle man inte kan missa. Fast jag läste nånstans att den är överskattad och att man inte måste se den innan man dör, typ som det där med att åka till Thailand, det behöver man inte göra heller. Så ni vet.

Viktor ligger och sover sedan en timme in i filmen (don't worry, han har sett den förr) och snarkar som att han vore full, söt. Så jag chillar på datorn helt ensammen och dricker citrus-Fanta. Imorrn ska jag nog med Virkko när han surfar, sen ska jag nog titta förbi på Melissas träning.

Hur som helst. Ska väl krypa ner i sängen och snarka ännu högre, nu är det krig. Jobbigt för hans grannar må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0