tillbaka!

Det var inte igår. 2 dagar sedan säger min översikt. Har varit tvungen att ordna upp livet kan man säga. Fast nä, har dock tänkt igenom saker för mycket och ville inte förpesta internet med dom.

Men här är jag och har kommit i underfund med mycket. Det var väl bra? Jag vet. Hur som helst, har kollat på en film på mig när jag var 2, 3 och 4 år. Det är så roligt! Melissa är också med och hon såg ut som Simple Jack då (jag ser exakt likadan ut fyi), hysteriskt kul. Fick en sån stor önskan att bara kunna uppleva den tiden igen. Nästan så man vill gråta.

Jag har för övrigt försökt få tag på en bild på min framtida frisyr vilket visade sig vara helt jävla omöjligt. Och så har jag laddat ner den där nya Beverly hills serien, får se om den är något att hurra för. Inte mycket mer händer i mitt liv, puss.

Schnygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0