allt detta shit om Obama

Bara för att informera. Nu är jävla mässan äntligen över. Jag & Jos är riktiga krigare och man kan inte vara annat än fucking stolt! Idag fick man till och med gå tidigare, vilka var kvar? Jo, ni kan nog gissa.

Stört att jag är uppe nu faktiskt. Blir väl så ibland helt enkelt. Måste också påpeka hur grymt irriterad jag blir på folk som menar att Mr Obama bara vann för att han är svart. Förstås vet dom insatta bättre så dom andra kan ju bara läsa på sig innan dom menar att man väljer president för det mäktigaste landet bara för han har en minoritetsfärg på huden. Ja för liksom, ingen vill ju att barnen ska få bra utbildning, alla likadan bra vård som är billig och att miljön ska förbättras (för att nämna några saker), alla vill bara ha en svart president. Mmm visst, så är det säääääkert. För mig så känns han som den hjälte USA behöver just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0