appropå internet...

Hej, mitt internet hemma funkar inte = inga inlägg. Dock så ville jag bara let everyone know att jag lever. Skönt va? Inte mycket har hänt heller, men som sagt, många måste undrat om jag gått och dött, erkänn.

Viktor är i alla fall hemma. For now... På tisdag ses vi aldrig mer igen (på två veckor). That sux, men heey, vill han se Jerusalem ska han väl få göra det. Något i den stilen skulle jag sagt om jag inte var så självisk, så istället klagar jag på oroligheterna som ständigt pågår där borta och varnar för skottlossningar och bomber, i hopp om att han inte ska vilja åka. Tokig som han är gillar han omväxling, så jag tror nog jag gjorde resan ännu bättre. Fuck, karma's a bitch.

Idag hade Ellinor kalas, det var skoj. Vampyrer för en kväll är inte fyskam, try it. Hur som, ska inte störa så mkt med tangenterna mer, då blir väl Virkko ännu tjurigare. Jag... Kan inte sova. Intekunnasomna makes Mindy an emo. Men vi hörs nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0