bara serier och serier

Nu har jag äntligen sett Gossip girl, Entourage och Heroes. Har ett Heroes avsnitt kvar samt Prison break, båda är ju apspännande, så vet inte vad jag ska välja. Kanske tar dom imorrn för att göra det rättvist. Är ju ändå läggdags snart. På tal om apspännande (varför säger man ap- före egentligen?) så är min bok det också. Konstigt hur nyfiken man kan vara på en persons liv bara för att hon råkar vara Jenna Jameson. Men hon är cool hon. Och snygg i sina yngre dagar, nu ser hon mera fejk och sönder ut.

Nämen om jag inte ska göra te och kolla på Grey's. Låter typ bra. Tråkigt att sova ensam ju. Sen förresten så undrar jag; är det bara jag som gillar Blair i GG? För många tycker ju bara hon är elak och väljer dom andras sida, men är det ingen som ser det jag ser i henne? För jag hamnar alltid på hennes sida konstigt nog, är jag ond då? Äsch, vad töntigt det blev... Haha.

Psst vad långt hår jag hade då för att vara mig, så var jag lite brunis också...

Kommentarer
Postat av: KV

du ar sa fin:)

2008-10-15 @ 14:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0