Gossip girl minne

Jag såg en bild på en kille på Facebook som var på Cleos party förut. Han och hans kompisar var bland dom skönaste jag träffat (obviously, eftersom dom anlände med Dennis), och jag & han pratade problem. Eller han gjorde det och jag lyssnade och gav mina tjejåsikter på det, för jag borde ju veta hur dom tänker. Sen ringde den här tjejen honom just då och då hade vi konstaterat att hon inte var något att ha. Så han tvingade mig att svara och ljuga ihop något. Hon blev ju helt paff och ledsen, stackarn. Det var ju ganska roligt då och hon hade ju varit dum så hon förtjänade det egentligen! Men nu i efterhand så hoppas jag att han hittat rätt och att hon kommit över ledsenheten. Så jag var lite som en Gossip girl där, sweet! Kanske kan ordna något sånt på heltid, att gå och förstöra för folk? Haha, not. Har nog bild från det också tror jag, men den läggs icke upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0