Håkan är bäst och Nynäs med

Det var inte igår! Håkan var i alla fall helt fantastisk i tisdags. Så om jag nu älskade honom innan vet jag inte vad man kan kalla det nu. Han är helt underbar. Bara jag inte förvandlas till en såndär extrem Håkanist, skulle bli lite knasigt då.

Sen har jag varit i Nynäs, och på massage, det var skönt sådär efter camp. Sen blev det ju Nynäs igen och igår kom till och med Cleo dit hoppandes på kryckor. Vi kollade på Pineapple express och den var förjävla skön, bland dom roligaste jag sett. Sen blev det lite roadtrip på natten i en sjuk dimma. Åkte förbi en maskerad för att Frida skulle säga hej. Då träffade jag Pelle som var superman och Olav som var en gorilla, det var ganska sött, dock fick jag inte röra på hans håriga arm, men dyr var dräkten i alla fall. Bara så ni vet.

Och nu sitter jag hemma för att kunna äta Melissas lasagne. Cleo kommer när som helst. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0