last day of camp

Godmorgon. Äntligen sovit ut! Så nu är jag mer taggad inför träningen. Har till och med övat på dansen, i huvudet, men det gick inte så bra så får kämpa lite mer. Känns dock gaanska omöjligt. Men idag tas mina knäskydd med, wiho, inga mer sår för min del.

Innan träningen skulle jag egentligen köpa present till våra US and A grabbs, men mamma har kirrat det redan. Perfekt. Och efter träningen ska jag typ inte göra någonting. Bara ta det lugnt liksooom. Kanske sova ännu mer?

Fan. Jag har typ glömt att min guldpojke faktiskt är hemma i övermorgon! Har varit för upptagen med camp och allt så jag har inte tänkt på det. Men vad skönt det känns. Längtar massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0