lugn fredag as usual

Godnatt. Efter träningen, som var något spännande, så drog jag hem med Ella & Cleo svansandes efter mig. Vi kollade på Idol och Singing bee och pratade om massa människor. Så det var min fredagkväll, men det var ju förjävla mysigt.

Imorrn ska jag nog kanske ut och gå med Ella om det hinns. Sen kanske jag hittar på något med Marc och co. Får se, får se, blir kanske någon utgång eller kanske ingenting alls. Men då chillar jag järnet istället, mys det med. På tal om mys så har min man ringt hela två gånger idag, men andra gången blev jag lite sur. Dumma. Men det är som det är liksoooom, lär ju komma över det snart höhö, ibland är jag allt en töntig person...

Just nu ligger jag och myser med Cleo som läser min snuskbok som jag fick låna av Micka, den är riktigt najs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska inte lyssna pa mig nar jag ar i happy town

2008-10-18 @ 10:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0