lugnt är bäst

HEJ! Nu är jag hemma från Cougars träning, sköna prickar i det laget (läs: Linda). Jag har i alla fall bestämt mig att göra ingenting idag, som mest bio, om mamma ger mig pengar. Jag fick faktiskt mina lackkängor idag så förväntar mig inget. Snart får hon lön (yesssmmm). Hatar att leva utan pengar, it really really sux, men jag tror jag blir straffad för min girighet. Men den är ju kvar så det är bara onödigt tycker jag.

Är inte på så bra humör allmänt idag, men det är inte jättedåligt heller så ska väl inte klaga. Mucho att tänka på bara, inte min favoritsysselsättning precis. Bara om det verkligen behövs, men inte om man själv inte har valt utan att det bara gnager och gnager. Hemska tankar nivet, uscha.

Nåväl, mamma gör lax idag för alla som undrar, mumma! Jag är jettehungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0