tröttrött

Vet fan inte hur eller vad jag gör, men jag råkar alltid ut för samma sak. ALLTID. Är det jag eller bara alla andra?

Är riktigt trött. Vet inte om jag vågar försöka somna. Men nu är jag ju tröttare än innan så lär ju däcka hårt. Marc ska väcka mig runt elva imorrn så bör sova nu ändå. Jävla fan! Men det är det värt, har inte träffat han på läänge så ska bli skönt att fika/luncha och sen kanske en film om det hinns, innan min träning förstås. Sen tränar jag fyra timmar och jag kommer förmodligen dö där. Men efteråt ska jag ägna mig åt Cleo, Singing bee och Idol. Och sen gå upp "tidigt" dagen efter och träna hela dagen. Camp blir lätt enformigt, men det är inte jämt (läs: en gång om året) som Peter är här.

Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0