turister

HELVETTI! Ich bin sehr müde. Lite flerspråkigt såhär på morgonen. Kunde verkligen inte somna vid två när jag lade mig och försökte. Vilket resulterade i stress och så kunde jag inte somna förrän halv fem säkert. Och så skulle jag vakna tio. Suck, men det är det värt. Sova kan man göra sen för nu är det camp. Imorrn ska jag ju förmodligen träffa Marc och då ska jag väl upp relativt tidigt igen. Men lär ju somna som en fucking stock idag, det tror jag det.

Har väl inte direkt tid att sitta här och jiddra. Så jag ska börja göra mig i ordning nu. Sen är det turistdag i ens egna stad, wiho. Och förstås; träning ikväll! I love Peter & Torian.

Ses på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0