nattsökande

Hejsan. Ursäkta min syster, hon är lite efterbliven... Som jag brukar säga när jag är elak. Men det är det forna jag, så jag får väl bara be om ursäkt för intrånget i min blogg, höhö. Det var inte heller Melissas träning jag kollade på idag utan Mickas & Falcons, tråkigt att inte Lejla var där dock men det var roligt ändå. Sen åkte vi hem och Melissa gjorde, som hon sa, paj som jag mumsade i mig. Sen lyssnade vi på Britney Spears och gick ut på promenad. Det är lite vana med sena promenader när jag inte är med käraste i Nynäs, vilket är alltid (när han tillåter).

Och nu ligger jag och myser i sängen, väldigt trevligt. Ska nog läsa lite om Jenna innan jag sover, bara det inte blir för länge som det brukar bli, grr.. Har sökt två nya jobb som dök upp på internet också. Min nya nattrutin, surfa loss på arbetsförmedlingen. Förstår inte varför jag ens försöker, ingen vill ha en jagharaldrigjobbatförutmänniska, fett irri men nog om det. Men jag måste erkänna att jag saknar pengar. Vackra, snälla, underbara pengar... Jag är skadad.


Nej men seriöst. Ge mig ett jobb, bitte.


Kommentarer
Postat av: kv

jobben kommer snart, det ordnar sig:)

2008-10-17 @ 11:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0