Vincent ger mig skor?

Idag vaknar jag av att mamma ringer 6 gånger, utan att överdriva. Observera att jag inte svarar någon av gångerna för att jag inte ville gå ut med jävla Vincent. Men såg ett sms från pappa där han bad mig och då tänkte jag, ja okej då, men då får han gå ut klockan ett. Då trodde jag saken var biff. Men naej, likt förbannat ska mamma ringa mig en gång till men den här gången svarar jag och skriker; jag har redan pratat med pappa, HEJDÅ! Innan jag lägger på hör jag hur hon mummlar något. Hon är en människa fylld av mummel.

Men det här leder mig till min plan! Jag har ju hjälpt som fan med Vincent under min tid som arbetslös (ja, så är det ju fortfarande) så varför ska jag inte få något par av dom fyra skorna jag vill ha? Det är ett bra argument, som brukar funka på även mamma. Och att jag säger att det är vinterskor så kanske saken faktiskt blir fixad. Och vad är det för datum? 17:e, då får hon ju lön snart också, då kollektar jag in resterande skor jag vill ha, för då vet jag att hon haver pengar om hon nu skulle använda det som ursäkt.

Ps, jag skulle ju faktiskt hellre ha en egen lön att leva på, men man kan inte få allt... Och framför allt inte ett jobb.

(Pussssss KV, saknar dig)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lurifix och du kan manga trix:)

2008-10-17 @ 17:15:35
Postat av: elin

Hej! : )

JUST NU GÖR JAG BLOGGDESIGNER FÖR BARA 35:- (FÖRR 45:-)

SKICKA EN KOMMENTAR OM DU ÄR INTRESSERAD!



KRAM

/ELIN ^^,



OBS!

ERBJUDANDET GÄLLER TILL DEN 30/10.

2008-10-17 @ 17:17:04
URL: http://eliwwn.blogg.se/
Postat av: arg svensk

elins erbjudande verkar ju intressant, OM DU HADE ETT JOBB.. elin du borde se over vilka du ska erbjuda sanna saker..

2008-10-17 @ 20:58:45
Postat av: mamma

... människa med massa mummel... Det är jag, mamma till Mindy. Jag tycker vi föräldrar kan begära något i gängeld, att gå ut med hunden etc, när dessa finaste döttrar vi har ockuperar hela vårt hem med sina nattgäster, sitt tv-tittande och dator-upptagande, och inte minst matkrav!! Jag har gott om mummel ibland i mig. Älskar dig ändå, Mindy. /mom

2008-10-18 @ 20:56:54
Postat av: Anonym

... människa med massa mummel... Det är jag, mamma till Mindy. Jag tycker vi föräldrar kan begära något i gengäld, att gå ut med hunden etc, när dessa finaste döttrar vi har ockuperar hela vårt hem med sina nattgäster, sitt tv-tittande och dator-upptagande, och inte minst matkrav!! Jag har gott om mummel ibland i mig. Älskar dig ändå, Mindy. /mom

2008-10-18 @ 20:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0