knasmående

Men asså heej. Tränat lite nyss, skönt. Men mår lite knas. Bajs. Jettetråkigt att inte vara med till hundra. Men på fredag så, för hur länge kan sånt här hålla i sig? Just det. Precis min tanke!

Annars har jag typ sovit sönder mig borta i Nynäs. Passande att både han och jag var jättetrötta igårkväll så det blev sömn på en gång, väldigt tidigt. Så vaknade vi och drog oss jättelänge. Gick upp, åt pizza, lade oss igen. Sånt kan vara skönt. I alla fall när man mår knas. Men känns bättre nu *pepparpeppar*.

Kollade på Idol nyss. Såg att Heroes började också, säsongen som jag såg för typ ett år sen. Japp, jag väntar fortfarande på trean, ett rent helvete. Saknar Breitholtz i juryn dock, och jag gillar inte den blonda så mycket.

Äsch, iväg till duschen. Gulli hämtar mig med bil sen för att jag hatar tåg, snellt tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0