Addiction

Lasagne och kladdkaka var på Melissas meny idag. Gott. Och nyss åkte Cleo vilket betyder att jag kan fortsätta att spela Sims och kolla på Gilmore girls utan att ha dåligt samvete, och utan att känna mig dum för att jag älskar en seriekaraktär. Sånt är skönt.

Jag råkar även veta finalisterna till So you think you can dance. Nöjd? Killvis ja, inte tjejvis. Förresten kollade jag på Grey's klipp härom dagen. Hallå, störd serie! Hur lång paus behöver dom? Eller ja, jag vet ju att dom arbetar för tillfället så ska väl inte vara arg...

Eftersom Melissa redan lagt upp en av mina favoritdanser under säsongen (Jason Mraz dansen alltså), så får jag lägga upp en annan. Åh den är rätt ångest, men fan bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0