Hav wanted

Fyra timmar senare och jag orkar inte mer. Men vadfan, är ju så jävla långtråkigt när man inte kan bada emellanåt. Jag skiter i, vad ni än säger så är en sprayflaska INTE samma sak som ett dopp i havet. Åh, underbara havet. Hur som helst, här sitter jag med en sallad som min mamma köpte hem från världens (ja, världens!) bästa salladställe. Intalar mig själv att solen inte tar längre. Så jag har inte ens dåligt samvete.

Förresten så kanske jag ska på maskerad ikväll. Betoning på kanske. Jättemycket poppade upp i mitt huvud om vad man kan vara. Tror jag kör på det enklaste dock. Det får ni se sen i sådana fall. Men, om jag hade haft en peruk liggandes här hemma skulle jag lätt ha varit Lisbeth Salander. Kommer ju bara fler idéer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0