Daydreaming

Tänkt mycket på framtiden på senaste. Något kan kanske klarna upp snart. Så jag hoppas verkligen på det! Skulle bara vara så jääävla nice. Jääääävla nice. Men som vanligt, hoping for the best but expecting the worst.

Under kvällen har jag spelat Sims och varvat det med matinköp och tacos-ätning. Kollar då och då på min porriga bakgrund med Kate Moss och Johnny Depp. Tänker på att dom har haft sex. Han har varit i henne. Sen går tankarna vidare till alla andra jävla vackra män, som också har haft sex med sina tjejer. Tänk att vara den alltså! Liksom säga, "Meh, där är ju Johnny!!! Jag känner honom!" när man ser en filmtrailer. Haha. Dagdrömmarna idag var inte att leka med. Nu ska jag se på nya Entourage och chilla med min irl-älskling.

Hej, du vackra man.

(Den enda som egentligen är snygg i sån där mustasch)


Kommentarer
Postat av: C.J.

mmm Johnny depp stilig och snygg =))

2009-09-02 @ 03:06:53
URL: http://lovelylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0