Happy birthdays

Hallå. Har haft fullt upp hela kvällen med att fixa med presentish till min käraste som fyller år imorrn (idag, rättare sagt). Eller. Egentligen har jag två stycken kärasten som fyller år. 20 år båda två. Viktor då förstås. Sen har vi också Lejla. Min fina vän. Förhoppningsvis kommer jag lyckas att fira båda två! Grattis till dom i alla fall, det passar jag på att skriva redan nu. Dom förtjänar allt fint här i världen!! Puss på er. Och förlåt för ni inte fick ett varsitt inlägg, hehe.

Jag och Lejla, småpluttar (typ, då), hon blir finare för varje år! Jag och Viki.

Kommentarer
Postat av: Lejla

<3<3 Fina du! TUSEN TACK!

2009-08-29 @ 17:02:24
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0