I'm in love with a fairytale (?)

Hallååå. Fick lite mycket att göra nyligen. Vad har hänt dåå? Var på ett "jobb" där dom behövde hjälp med att diskutera ett nytt tv-spel, sen fick man testa på också. Riktigt roligt. Igår var jag i kungsan och kollade på Panetoz och det avslutades med middag på Vapiano.

MEN DET VIKTIGASTE SOM HAR HÄNT. Såg L.A Gigolo (eller Spread som den heter på riktigt) i förrgår. Hallå, skämta inte att Ashton Kutcher är en perfekt man! Kläderna, läpparna, kroppsspråket, blickarna, näsan, ögonen, kroppen (!) och just i filmen... Hans hänglsen. Sex på två ben den vackra mannen. Helt såld just nu, men jag antar att jag inte är den enda. Jag menar, kolla på honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0