Love letter

Jag svävar bort just nu och tänker på sen. Någon dag kommer vi vakna upp i ett varmt land. Solen lyser och det drar in varma brisar från havet som har sin hamn precis utanför våran altan. Båda kommer att ha lyckats med sina planer och vi har fortfarande varandra. Vi ska starta något nytt. Alla stormar kommer att ha blåst förgäves. Vi kommer fortfarande att hålla i varandra. På ett nytt ställe som båda kommer älska, ska vi bygga vidare på oss. Vi kanske åker till, inte bara dom ställena vi pratade om förut, utan många fler. För att hitta vårat. Där ska vi uppfostra våra barn. Älska varandra. Kanske hamnar vi precis där vi började. Men paradiset för oss blir vart som helst så länge din hand finns i min.
Så vad spelar det för roll vart vi hamnar egentligen?
Vart vi än är, kommer ju vi vara.

Sådär flyger mina tankar iväg ibland. Kom ihåg det, min älskade, när det blåser upp till storm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0