Nothing. Just nothing...

Sug på den ni. Jag gick ut och sprang och väckte liv på både min kondis samt mina ben, mag och rumpmuskler. Men sånt är ju bra. Man kan ju inte gå runt och bli helt slapp. Nog för att jag gärna skulle kunna ligga och spela Sims och kolla på mina serier i hur många timmar som helst. Någon måtta får det ändå vara!

Imorrn har jag lite planer faktiskt. Är trött på mitt liv. Snart kommer något drastiskt hända. Typ färga håret eller klippa det i någon galen snygg frisyr, möblera om eller rensa garderoben. Något sånt ni vet. Ingenting händer, och det mest tråkiga, ingenting kommer att hända. Suger riktigt rejält. Imorrn ska jag dock gå och låna en e-bok på bibblan och lära mig finska. Jippie, det har jag sett fram emot länge!! Bugdetkurs liksom, men har man lätt (aslätt) för språk så har man.

Längtar tills Peter kommer. Då jävlar blir det liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0