The answer is blowing in the wind

Idag har jag (försökt) steka så mycket som möjligt. Det blir inte så varmt för det är blåsigt... För alla som inte har min baksida som råkar ligga i lä varje gång. Så jo tack, det blev varmt. Skulle senare på dagen fara iväg och bada med pappa & Melissa. Men DÄR fanns en blåst som skulle blåst iväg mig om jag vägde 30 kg mindre. Så det blev inget bad, enligt mina principer så badar jag inte när det blåser för mycket. Risken finns att min kropp lägger av och dör när jag går ur vattnet.

Melissa har åkt för att träna sina tjejer. Jag stannade kvar. Såg på tv-tablån att det är Grey's avsnitt på femman nu. Det kan jag kolla på medans jag lägger upp bilder till er. Good yes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0