Bildlöst

Hallååå! Efter att jag kommit hem från Göteborg i söndags så har jag gjort detta:
1. Kollat på träning, man behöver alltid cheerleading när man varit borta.
2. Sett The Mist, av ren slump och blev deppig av slutet.
3. Varit på ett upprop, missförstånd missförstånd.
4. Ätit grekisk mat med Cleo.
5. Sett Year One med Jack Black, väldigt rolig!!
6. Smakat Max lyxshake som var himmelskt god.

Och nu är det nu. I Göteborg var det blåsigt och fint, men mysigt och det var bra artister jag fick se. Robyn var bäst, enligt mig. En annan sak som oturligt nog hände just när man skulle gå och stå mycket var att jag fick något sorts ryggskott, hade haft ont i ryggen lite redan när jag åkte. Fast där bröt helvetet löst och inte förrän sista kvällen köpte jag smärtstillande. Dom går jag på fortfarande. Innebär att jag får vara publik på kvällens träning. Sug-er!

Tänkte lägga in bilder, men det verkar inte gå nu. Så, senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0