Götet

Träning idag var fan behövligt och lika skönt. Glömde faktiskt en viktigare sak förut. Har ju lyckats klippa lugg igen. Kände lixom att ingenting händer numera, så en spontanklippning efter ett centrumbesök. Tur är väl det att jag ändå passar i det... För det gör jag väl!? (Ha ha) 

Imorgon ska jag till Göteborg för att titta på bland annat Arctic monkeys, Band of Horses och Robyn. Och många fler, men om jag ska vara ärlig är det dom enda jag vill se! Haha. Kommer hem på söndag någon gång. Hoppas ni klarar er hyffsat bra utan min närvaro, Melissa och Cleo. Lägger in lite randombilder från senaste tiden. Tror jag ska göra ett sommaralbum på fejs sen. Den ni!


"I'm a polarbear-horse!", mysceasar, fina skärgård, jag fick låna hatt, schtekdag, min lugg, älskade armband jag letat alltför länge efter.

Kommentarer
Postat av: cleo

haha inte okej, inte okej haha! :D

2009-08-13 @ 03:21:02
URL: http://cleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0