90210

Jag drömde om Beverly hills. Inte stället utan serien. Alla var med! Jag hade gjort illa knäet och det fick komma doktorer dit för att se om jag behövde operera för dom trodde att spikarna som mitt knä hade i sig (som jag alltså fått ha vid någon annan skada), hade lossnat och lekt rövare. Men det behövdes ingen operation men det visade sig att mina knäskålar var helt snea. Konstigt. Jag var nog tillsammans med Dylan (som jag förstod det), men jag var varken Kelly eller Brenda för jag var mig själv. Riktigt kul, men i slutet på drömmen så valde jag ändå Brandon (what?). Skulle kunna ha varit Kelly med tanke på det, fast det vet jag att jag inte var för att hon blev arg som fan på mig när det kom till grabbarna. Ha ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0