felsms.com, jävla rolig sida

Till: Chefen
Sms: Ja ska fan sluta på jobbet:P Min boss tror hon kan bestämma över mig hela tiden. Ja hatar att ta order från tjejer man kan ju inte ens ta dom på allvar
Svar: Du behöver inte sluta du får sparken. Lämna in din skjorta o din keps imorgon.

Förklaring: Ja skulle skicka de till min kompis Hoffa på skämt men de blev lite fel. ja förskte förklara de för min chef dagen efter men ja fick ändå inte tilbaka jobbet:/
Till: Pappa
Sms: Kom och ta mig där solen aldrig skiner!
Svar: Var menar du? Norrland? Visst kan vi åka dit om du vill.

Förklaring: Skulle bjuda in min kille till analsex, men råkade skicka smset till pappa istället, som jag inte hade haft kontakt med på över två år. Han ringde sen och jag vågade inte förklara, så jag blev tvungen att åka med på en weekend i Luleå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0