Jag tänker aldrig fiska mer!

Igår, förutom att sjunga Singstar, så spelade jag Tjollahopp. Det är ett spel med frågor om alla Astrid Lindgrens verk. Kan meddela att jag inte fick rätt på någon fråga. Detta skyller jag Rasmus på luffen och Mio min mio, kanske dom enda berättelserna jag inte vet ett någe om. Man tror att man har koll på Pippi och alla dom där, men det har man fan inte. Jag hade mest koll på Lotta på bråkmakargatan. Kanske beror på att hon känns som en kopia av mig. När jag var liten var jag lite som Lotta och ibland kommer hon fram i mig nu också.




Kommentarer
Postat av: Lejla

Åh det låter inte som om det kan bli bättre, jag är LÄTT PÅ! Hitta ngt o plugga bara haha ;D

2009-12-13 @ 15:49:48
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0